Thursday, December 25, 2008

Gambar scoobydoo kena kembiri

As promised, i post gambar2 my cat..scoobydoo kena operate that day..tapi entah macam mana tinggal 2 keping je..tak faham lah, dah transfer guna bluetooth, then bila transfer gambar lain gambar lama byk hilang...sekarang setiap kali aku transfer cepat2 aku send ke folder my picture..okaylah..


first proses....kena inject ubat penenang..kesihan aku tenguk sampai muntah2 dia..then duduk tak bermaya nak bangun (gambar ni hilang!)..masa tu ada 2 lagi kucing lain yg dikembiri ...sambil2 tunggu kami cerita2 dgn owner kucing2 yg lain...best cerita dgn org2 yg sama hobi ni...3kaum berbeza, cina, kadazan dan melayu...

second proses...dibawa masuk dlm bilik..injection lagi..kali ni supaya pengsan..ini aku pass kat hubby, aku seriau...dah pengsan baru aku ambil gambar..(gambar ni pun hilang)...

Then..third one...operation..ni pun aku tak sanggup tenguk, cepat2 ambil gambar dan lari keluar..tenguk gambar blurr sikit...




Dah selesai...masih lagi unconcious....bawa balik ...petang baru bangun..tu pun terhoyong hayang macam org mabuk...next day baru okay...takut betul tenguk dia dok gigit2 benang kat perut tu..dah dijahitkan kain penutup..dia gigit sampai tercabut...huh cat...








No comments: