Showing posts with label tin. Show all posts
Showing posts with label tin. Show all posts

Tuesday, June 23, 2009

Tin..any idea?

Tin ni bukan tin lama, berlambak kat kedai sana...sangat terpikat dengan royal guard tu..so i keep..satu lagi hobi yg menyemakkan rumah..hehe..

Tapi aku tak suka tgk biskut tu..mkn ok lah..tak cantik la rupa biskut kat tin tu..so what do you all think? perlu make over, tutup biskut tu atau biar je tin tu begitu hingga jadi vintage dimamah usia? adik2 dan kakak2 yang kreatif tolong ya...

kat tepi tin tu pun ada 2 pak cik guard yg setia...