Monday, March 1, 2010

Wat Saspen Je....

After skol (sekolah..org sabah sebut skol tau) pegi post office pos pelita yg diorder, then balik rumah.

Lepas hubby balik kami pegi lawat tomi..alhamdulilah..nampak sihat..bila dipanggil pun dia menyahut mcm biasa..nampak ceria sikit..bila kami nak balik dia bangun dan nak keluar dari cage tu..tak tau lah dia nak tunjuk dia dah boleh bangun atau dia nak ikut balik..alahai tersentuh betul rasa hati...so tomi dah boleh bangun tapi tak boleh jalan lagi....hubby ckp biar dia kat situ sampai betul2 sihat...mau ribu ni bil tomi..tak apalah asal tomi boleh jalan semula..tak sanggup nak tgk dia paralyed ke apa....

N3 pasal benda alah di atas ni akan menyusul kemudian...stay tune

nnt kita tenguk kandungan kotak putih yg tiba bersama kotak yg berisi twin roses tu...tungguuu

Mengelat...sebenarnya belum lagi snap gambar...wasalam

5 comments:

♥ItaJeff♥ @Something To Share said...

Salam K.Azah..
syukurlah kak, nampak Tomi dah mula respond 2 the treatment..inshaallah sikit hari lagi dah boleh bawak balik..takpe kak, biar bil beribu asalkan Tomi sihat

ain said...

cup cake tier ke tu kak..??

azlina said...

salam kak azah..
alhamdulillah tomi dh beransur sht..
kak rak besi tu setuju dgn ain cup cake tier...wah tak sabar nak tggu nk tau beli kat mana...

Amy Nujaimy said...

salam kak azah...

harap tomi cepat semboh... tu sapa yg tgh geget kotak tu? hehehe...

azah said...

wasalam ita..itula..biar la dia betul2 sembuh..hubby akk ckp tak apa bayar lebih utk dia...kasihan..rasa2nya hujung minggu ni dah boleh bawa balik...thanks ita

ain...ain ni laju dan tepat..hehe..kalau buat peraduan boleh menang dah..hehe

wasalam ina..betui2 ...pandai la org2 minat deco ni meneka...alhamdulilah tomi nampak sihat, tunggu dia dpt jalan baru bawa balik..tkasih ina

Wasalam amy...tkasih...tu kucing paling kecil, paling nakal kat rumah ni..suka menyibuk jugak..cassey