Saturday, January 9, 2010

Legaaa

'Open your mouth pleaseee...'

Asal petang je, mulalah sakit gigi ..terpaksa makan ubat..kalau sakit tak leh cabutkan..so tangguh lagi..kawan2 pulak cakap petang tak boleh cabut, darah banyak keluar...pagi pulak kena p sekolah...sampai la malam tadi, sakit ya amat...
Pagi tadi aku ada kelas sampai 10.10 a.m, after recess free...hari ni kami sekolah tau(sabtu)....faham2 je lah sekolah aku tu, malas nak cerita dah....so 10.30 p dentist..org punyalah ramai, dekat pukul 1 baru masuk dalam..sakit punggung menunggu....

Cakap dgn doc, kalau boleh tampal, tampallah kalau tak, cabut aje..doc ckp dah dalam lubangnya tak leh tampal, dan sebab dah penah bengkak sebelum ni, memang kena cabut jugak....there you go..cabutttt....memang byk darah, naik seriau pulak....apa2 pun legaaaaa dah

8 comments:

azlina said...

salam kak azah...
patutnya le lama sepi je rupanya sakit gigi + sibuk di sekolah..semuga segera pulih seperti sediakala dan tambah ceria...

salamdariborneo said...

salam kak azah,semoga cepat sembuh dari sakit gigi tu ye.

MrsNor said...

huhu sakit gigi jadi jem semua... selagi tak cabut selagi tu ler putara hidup terasa terhenti seketika.Moga k.azah cepat sembuh

Ryana said...

Salam Kak Azah..
Awal2 tahun ni kak gigi tak sakit pun jadi sakit. Mana tidaknya mana nak mengurus anak2 di rumah, anak2 di sekolah, tambah2 lagi dengan fail meja yg blm lengkap,rekod dan data pelajar lagi mau pch kepala dibuatnya..

mummyseri said...

salam kak azah..harap akak cpt sembuh ye..kite pon penah kena penangan sakit gg ni..lam pantang lagi kena tu..Allah saja yg Maha Mengetahui camane..

umi_e said...

salam kak azah... harap2 tak akan sakit gigi lagi ya...

♥ItaJeff♥ @Something To Share said...

Salam K.Azah..
alhamdulillah, sudah dicabut giginya..semoga cepat sembuh luka bekas cabut tu yer kak..
Tq 4 inviting kak, tp besok sy dah janji dgn anak2 nak pg beli buku2 rujukan, kirim slm ngan ryana..

azah said...

wasalam ina..itulah, bukak jugak tenet utk lawat2 rumah kwn, tapi diam je..org sakit gigi kan kena dok diam2..hehe..tkasih ina..

Maria..harap2 okaylah..tp timbul pulak masalah lain..aduhhh..mcmanalah ini..tkasih ya..

Nor..betul tu, tgk org pun rasa nak marah jer...hehe..jadi singa betina..

wasalam ryana..ha'aa..cuti pjg hari tu tak ada buat perangai..buka jer sekolah, mcm2 pulak..fikir2 sekali rasa nak berhenti keja, tapi alang2..tinggal beberapa tahun lagi..atau pindah kat tempat2 ulu sana, ringan sikit keja kot..

Wasalam seri..sakit gigi ni sakit yg kedua selepas sakit beranak..tak termasuk sakit nak meninggal la..apa keja pun tak jadi..

wasalam umi_e..harap2 macam tu lah, tapi semakin meningkat umur, semakin kurang kalsium, tulah sebabnya gigi luruh satu persatu.hehe..dah tua

wasalam ita..blm sembuh betul..hrp2 oklah selepas ni...nnt akak sampaikan salam pada ryana