Wednesday, August 19, 2009

Ramadan menjelma kembali...ambik kad ya

Kepada semua muslimin dan muslimah, selamat mengerjakan ibadah berpuasa..sila ambik kad ni bawak balik rumah ya...nak panggil sorang2 dtg ambik tak larat la...so jgn malu2 ambik aja ya...


Satu set cawan ni akak hadiahkan juga kepada peminat2 pinggan lama...boleh la wat minum apa2 yg sesuai dlm cawan ni..pesanan akak..kurangkan sikit aktiviti mengganas di kedai apek di bulan posa ni ya...


Bunga water lily ni hadiah sempena menyambut ramadan drp seri...terimakasih ya seri...semoga kita sama2 mengerjakan ibadah berpuasa dgn sempurna....


BARU EDIT YA KAWAN2

KAD DARIPADA YATT..TERIMA KASIH ...

KAD DARIPADA SHAS-KOLEKSIWARISAN BONDA....terima kasih

8 comments:

ain said...

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK UTK KAK AZAH SEKELUARGA JUGA!!!!

psst...lawanya cawan tu...berbiku2 mulut dier!!

~Yatt~ said...

salam kak azah..selamat menyambut ramadan..betul tu akak..kurangkan ziarah apek..lebihkan ziarah masjid..hehe..

azlina said...

salam kak azah ambil kad yea ltk under label award..btl ckp yatt..bykkkan ziarah masjid dpt byk pahala ziarah apek poket kita kosong apek yg kaya..he..he..

mummyseri said...

kak.azah..
selamat menunaikan ibadah puasa wt akak skurga..
syukran untuk kad ni :)

azah said...

Ain..terima kasih..semoga ibadat puasa kita sempurna...ambik la bawa balik cawan tu..

Yatt...betul2 Yatt..selamat berpuasa utk Yatt sekeluarga

Ina..dah la musim raya depa memang dok tunggu sebab umat kita membeli belah bagai nak rak...selamat berpuasa untuk ina sekeluarga

Seri..tq..selamat berpuasa juga untuk seri...mesti mcm2 resipi di bulan posa dari seri..share ya

♥Itajeff♥ @Something To Share said...

Salam..
selamat berpuasa kak...

Gee said...

Salam azah.

Memang betul susah nak cari kawan yang betul2 baik tapi ade..mungkin belum jodoh untuk ketemu. Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak.

azah said...

Ita..selamat berpuasa utk ita sekeluarga...kalau buat kuih tu hulur2 la kat rumah akak ya..

Gee..ya mungkin juga belum bertemu lagi..selamat mengerjakan ibadah berpuase utk gee sekeluarga..