Tuesday, July 21, 2009

Pelita Merah, pelita Putih

Selamat pagiiii...hehe sempat lagi..very quick N3 for everybody out there

Pelita anak itik warna putih..kat kedai nampak tak cantik..bawa balik rumah nampak cute pulak, tp masamnya itik tu, mcm terpaksa je kena junjung pelita tu..hehehe
Semua org dah ada pelita merah ni, so aku pun kena ada juga...kena keep up with the joneses..taklah, memang aku suka kumpul pelita pun...

Sekali lagi tunjuk pelita ni..saja2 bagi org jealous....

Close up...

Ok dokey...dah pukul 4.55, have to get ready for school..hari ni pegi SMK Perempuan Likas, ada teknik menjawab kertas PP...so blh lewat sikit...have a great day...

5 comments:

Ryana said...

Salam kak Azah

Alahai tomenya pelita anak itik tu... Ni dapat masa hunting kat KB tu ke?

azlina said...

btl ckp ryana comey pelita itik tu ssh nak cari ni....

ain said...

comeinya pelita itik tuuu!!!!

♥Itajeff♥ @Something To Share said...

Salam K. Azah..
pelita itik tu lain dr yg lain la kak...comel bangettt hehehe
btw, K.Azah mengajar di mana? Sek. Teknik ke? My son sekolah kat situ.

♥Ita♥

azah said...

ryana..shhhyyy diam2 ya...hehe

Ina..kat kedai tu pun ada 3 je, menyesal tak ambik semua..jauh tempat tu susah nak pegi semula

ain..thank you..kat kedai mcm tak berkenan, sekali balik rumah, lawa la pulak

Ita..tq..akak sekolah cina kat sebelah teknik tu...kongsi pagar lagi..