Sunday, May 17, 2009

Laporan Tanpa Gambar

Tadi berakhirlah karnival PPDa peringkat negeri Sabah yg diadakan kat Plaza Tg Aru..setelah dekat 2 minggu sibuk dan 2 hari dok sakit kepala je..aku rasa lega habis satu kerja. Sekolah aku hanya menyertai 2 acara saja sebab budak2 tgh exam masa karnival peringkat daerah, tp meeting utk karnival, jadi hakim, jadi AJK pemilihan dah membuat aku sibuk dan penat. Dah dekat2 kanival peringkat negeri tu meeting pengurus pasukan lagi yang diadakan waktu malam..td lepas karnival beli je lunch kat luar sebab dah rasa pening semacam, lepas makan terus flat...migrain giler. Nanti masukkan gambar2 karnival..kenapa entah icon utk upload gambar tak keluar..mcm2 lah tenet ni...minggu depan JENG2...sure terbungkam lagi coz sekolah aku akan dinilai utk anugerah kualiti, berkampung nazir kat sekolah tu nanti..aku belum siap lagi kerja2 yg patut aku buat....how I wish I got 4 hands instead of two..hehe...harap2 migraine aku ok lah minggu depan...ADIOs..mau tidur,,ZZZZZZZZZZZ

No comments: