Friday, May 15, 2009

HAPPY TEACHER'S DAY

Glitter Text

KEPADA DIRIKU SENDIRI, MASYA, ROZIE YG SEDANG BERCUTI(balik nanti jadi guru balik ya) DAN SEMUA GURU2 DI MALAYSIA...SEMOGA JASA DAN PENGORBANANMU DIHARGAI DAN DIBERKATI.

'GURU PEMBINA NEGARA BANGSA'


(Kartun ini tiada kena mengena dengan yg hidup atau yang dah tiada)

9 comments:

MrsNor said...

Selamat hari guru k.azah. Teringat zaman jd guru dulu, tika hari guru sampai sek aje kat meja kita dah penuh dgn jambangan bunga/coklat dll hadiah dr student. Bestnya masa tu. Tp itu semua dah jadi kenangan. Tu ler kementerian suruh ngajar semula tak nak. Sesekali teringat jg zaman pahit manis jd guru

ain said...

selamat hari guru untuk kak azah!!!!

azah said...

Nor..ya dulu2 memang mcm tu..zaman sekarang dah lain, terutama di kawasan bandar ni..budak2 tak bagi hadiah dah..pengawas buat sambutan hari guru, kutip rm2 sorang pun susah nak bayar..sedih2..lain le kalau tak mampu, ni saja tak mau appreciate..pernah minta derma utk guru yg meninggal, ada sorang budak tu dah la tak nak bagi, dia ckp lagi..buat apa derma, guru tu jahat dgn saya..apa nak jadi daa..

azah said...

ain...terima kasih banyak2..mana hadiah?..hehehe

mummyseri said...

Selamat Hari Guru kak...sempat jugek dulu seri jadi guru jap.. shiok bile time ari guru ni..bukanla adiah yg dikira tp penghargaan yg anak murid bg tu terharu betol..skrg da tggl kenangan je...

marsya said...

Selamat Hari Guru sesamala kita kak Azah.....Syok gak jadi cikgu sebab ada hari guru...Tapi x bestnye esok hari guru pun sekolah SYa buat kursus...Kitorg wat sambutan lambat kak 28hb...Lepas midyear exam..

fitty's pinky rose cottage said...

selamat hari guru kak azah.. hope your day at school was a happy one! sure banyak dpt adiah..

azah said...

Seri..terimakasaih..masA pertengahan tahun 80an dulu seronok betul masa hari guru ni..masa tu akak mengajar kat sandakan, 2 bag besar bawa balik hadiah..hehe.sampai sekarang akak simpan

Sya..akak pun esok ada kerja..sepatutnya ada gotong royong kat sekolah sebab sek akan dinilai minggu depan tapi esok akak bawa budak akak yg menang utk karnival pendidikan dan pencegahan dadah peringkat negeri, tp diadakan kat sekolah di KK juga. Sekolah akak pun buat sambutan lambat..selamat hari guru sya..teruskan perjuangan yg belum selesai

azah said...

fitty..tq very much..kala ada pinggan2 vintage yg lebih2 tu hulur2 le kat sini..hehehe..main2 je