Saturday, April 17, 2010

Brunei Trip - Dig, Mix and Match

SALAM SEMUA....hmm lama dah tak sambung balik pasal Brunei trip..bukan apa..n3 selanjutnya ialah ttg china porcelin yg dapat kat Brunei, tapi belum ambik gambar lagi...anak ambik kamera dan dia tak ada sekarang ni...

Sebelum tu, nak story la sikit ttg agenda hari ni, tadi ada seminar keibubapaan anjuran Kementerian Belia dan Sukan, lepas tu mesyuarat PIBG pulak...penatnya..habis dekat pukul 1.30, then lunch, singgah supermarket dan sampai rumah dekat2 pukul 3...huwaaa...tinggal esok jer boleh relax..relax??????...baju banyak tak basuh, rumah tak kemas, soalan belum buat lagi..minggu depan dah nak exam.....jgn datang migraine ku dah..alamat semua kerja tak jadi....aku ingat lepas ni nak taip exam paper kejap..ciyok2...mesti kena rajin ...

Berbalik kepada title 'dig, mix and match' di atas...since aku minta mon aka nina tolong tunjukkan kedai yg jual barangan ni, maka nina pun kidnaplah aku, sebab aku sorang je suka benda2 ni...bertungkus lumus aku dan nina menjalankan aktiviti 'dig, mix and match' tu...yg lain2 belum ambik gambar cuma yg dua ni je aku dah ambik dan dijadikan header kat atas tu..

Teko tu tak ada penutup, tapi sebab dimataku ia cun melecun, ambik jugak, sekarang dah letak munge2...cawan tu....horeyyyy....kat belakang tertulis....'Royal Ricardo, fine porceline, united kingdom'...memang mahal kan jenama ni..kat kedai tu saucer diletakkan kat rak...bertimbun2...cawan limited, so kena cari mana yg mau lepas tu matchkan dgn saucer..sebab tu jumpa seketui je..penat gak wat keja ni tapi berbaloi2...kasihan nina, balik dari office terpaksa layan akak, dah lah penat nak kenduri kahwin anak buah husbandnya lagi...terima kasih ya Nina, kalau Nina tak tunjukkan memang tak pegilah kedai tu sebab tak tau...I really appreciate it...

No comments: