Saturday, February 27, 2010

MELAWAT TOMI KAT VET


Tomi kat klinik tadi..nampak ok tak?..langsung tak boleh bangun tu..

Pagi tadi pergi vet lawat Tomi...kot la Tomi rasa kami dah abandon dia, tentu dia rasa sedih..org sakit kalau susah hati lagi lambat sembuh kan.

Bila panggil nama, dia mengiow tapi bukan mengiow jawab apabila dipanggil..(aku tau sangat bunyi dia menyahut kalau dipanggil nama)..tapi cara dia mengiow tadi sebab tgk org datang..aku usap2 kepala dan leher dia...dia tak grrrrrr spt biasa...tapi rasanya dia lebih okay dari hari kami mula2 hantar kat vet..hari tu suara makin hilang, bulu nampak tak sihat dan mata pun kuyu..

Vet cakap perutnya bengkak..tapi tak cedera..hari ni akan buat x-ray..tgk apa yg tak kena....sedihnya..aku tak mau lah Tomi tak boleh jalan..atau paralysed..kawan2 tolong doakan ya...esok aku pegi lagi tgk perkembangan selanjutnya...
Wasalam....

6 comments:

Ryana said...

salam kak.

saya doakan semoga tomi cepat2 sihat. Banyak2 sabar ya kak.

♥ItaJeff♥ @Something To Share said...

Salam K.Azah...
Inshaallah tomi akan cepat sembuh..sabar yer kak..btw vet kat mana ni kak, samc ke?

azah said...

wasalam ryana...kucing2 akk ni mcm anak2 yg kedua dah..tu yg susah hati kalau mereka sakit..anyway thanks ryana

wasalam ita..harap2 la cepat sembuh..betul2 kasihan kat dia tadi..kalau dia boleh cakap mungkin dia minta suruh bawa balik rumah..huhu..Companion Animal Clinic, Luyang..

umi_e said...

Salam kak... Tom mesti tak suka dikurung - tapi untuk kebaikan dia juga... semoga Tom akan pulih...

purrs buat Tom :)

ain said...

syiannya tomi!!! semoga tomi cpt sembuh!! kak azah jgn sedih2 tau!

azah said...

wasalam e..itulah..memang dia tak suka tu..tp kalau kat rumah tak makan lagi susah..kasihan sgt2 kat dia

salam ain..tkasih ain..