Wednesday, November 18, 2009

Warna Warni Pelita...

Salam semua..buat apa tu?.kalau hujan2 gini makan ubi kayu rebus cicah kelapa..dgn kopi panas kan sedap..hehe..tapi tak ada ubi la pulak...

Okay Dokey..ini N3 akhir sebelum balik kampung..akak punya tiket di forwardkan ke hari Jumaat..kenapa??..request utk 22hb, sekali pegi ambik tiket, dapat malam hari raya, mau tak meronta nagis kat airport..sapa mau ambik? semua org dah balik kg, sebab tiket tu dalam kul 7.50malam dari kk, so 10 lebih baru sampai KLIA....so aku tukar pad hari Jumaat sebab itu je yg ada.....kelmarin mengadap pengetua mintak kebenaran....

N3 pelita lagi ni...jangan muntah darah ya....khas untuk Yatt dan Ida tokey ayam tu..jgn marah ida...Pelita jenis ni ada 3 warna..hijau, biru dan merah..boleh diletak gitu aja ataupun digantung...

Warna hijau....cool je..
warna biru yang nyaman...
Yang merah ini malas nak turunkan, so ambik gambar yg digantung kat dinding.....so Ida dan Yatt..cepat2 roger akak ya..dah kesuntukan masa dah..flight akak pagi Jumaat..akak hanya ada masa esok je utk pegi kedai tu......blm tau lagi nak bawa balik laptop ke tidak, balik 2 minggu je..kalau sunyi tu, tak bawa balik la..tentu uol rindu akak kan?...bukak2 la N3 lama2 tu ya..buat revision..hehe..cau cin chow.....see you...

7 comments:

ain said...

muntah darah tak la kakkkk!!! muntah jeles ada ler.hihihi...cantik la kak pelita2 tu!!!

Kak Ani said...

salam zah,

selamat pulang bercuti ya....

azah said...

ain..memang comel ain..kat sana dah tak ada kan? kat sini pun boleh dapat kat satu kedai je..

Terima kasih ani..anak2 cuti sekolah, kira ani pun cuti jugak kan..bestnya cuti..

♥ItaJeff♥ @Something To Share said...

Salam K.Azah...
Selamat bercuti kak. Kucing2 sapa yg jaga?

salamdariborneo said...

kak azahhhhhhhhhh...kat mana akak beli pelita tu,nak jugakkkkkkk.(sorry ye terjerit2 lak pagi nih...)

~Yatt~ said...

salam kak azah..
hehe..tak tau nak pilih mana..akak pilihkan jer..saya percaya kat akak..hehe..
moga selamat dlm perjalanan..kita jumpe kat tmn medan ye.. ;)

azah said...

ita..tq ita...kucing,ayam,kura2 dan ikan dijaga oleh kwn anak akak, akak mintak dia tidur kat rumah ni..tgk2 rumah sekali..settle problem

Maria...shhh..jgn jerit2..terkezut yg papa kat sebelah tu..heheh..maria cari kat kolombong trading kat kompleks karamunsing tu..

Yatt..okay..akak pilih ya..tak sabar nak jumpa yatt ni..nanti akak sampai sana kita call mengecall ya..hehe