Tuesday, September 22, 2009

Selamat Hari Raya- Mai sini ambil kad!(STICKY N3)

Kepada semua pengunjung blog ni sila ambil special kad dari akak....special sebab handmade (dgn bantuan komputer la)..tak dijual kad kedai dan diiringi gambar muka yang tembam dgn senyum simpul yg kurang menawan tu...hehehe....SEMUA MY BLOG BUDDY DIPERSILAKAN AMBIL KAD NI........Ampun maaf jika ada terkasar bahasa tulisan, terkecil hati, tercuit perasaan, tersentuh jiwa, dan segala jenis TER....

8 comments:

ain said...

yeahh..yeahhh...kad raya lagiii!! tq kak.

SELAMAT HARI RAYA UTK KAK AZAH SEKELUARGA MAAF ZAHIR DAN BATIN!!!!

fitty's pinky rose cottage said...

salam kak azah..

thank you for the card.. Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir dan Batin..

Banyak ke buat kuih & biskut raya kak azah? raya balik mana? hehehe

MrsNor said...

salam kak azah. Dah angkut masuk rumah sy dah..tq kak azah. Selamt hari raya , maaf zahir batin

♥Itajeff♥ @Something To Share said...

Salam K.Azah..
minta maaf lambat skit ambik kad raya akak..terima kasih yer kak, nnt ita post kat blog.

azah said...

Terima kasih semua kerana sudi ambik kad raya dari akak
Menjawab soalan fitty..kelmarin baru buat satu..nmpk gaya itu ajalah..yg lain2 beli saja..tak ada masa..
Raya ni kat sini saja..hujung tahun baru balik s'menanjung..thn depan insyallah raya kat sana..

inna said...

sama2 la kita ye kak...bermaaf-maafan ye...

kak bukan akak sorang yang embam...hehehe...jgn risau..mcm ni kita boleh buat Kelab la ye...hehe..

Selamat Hari Raya kak azah... :)

azah said...

hehe inna, inna pun tembam jugak ke?..kita bukak kelab bam bam ala tembam..hehe..selamat hari raya inna..maaf segala kesalahan

echah_syed said...

salam syawal azah..thnx ya :)

*tembam itu comel :p