Wednesday, July 1, 2009

mangkuk dan piring lama part 2

Part 2 of yesterday's n3....also from the same apek shop in Sikuati Kudat

Piring bunga rose kecil...ramai orang dah ada ni
Mangkuk bunga kangkung..pun among the popular findings

Mangkuk anak cina bulat 4 seasons..bagi nama sendiri..hehehe
Haa..ni mangkuk bunga kangkung hijau dan jingga..mcm mat gebu punya warna...akhirnya akak dpt juga mat..ari tu cukup berkenan tgk kat mat punya blog...yg kiri tu jingga jugak tp the lighting makes the flower turns a bit red..
I also adore this flower..black roses bowl...cantik...

OK folks..that's all...the next n3 will shoot on my MIL's possessions which are mine now...hehe

6 comments:

Itajeff @Something To Share said...

Salam Kak Azah..
wahhhhh....byknya hasil 'huntingan' ni hehehe...bestnya kak...one thg kalau husbandpun suka benda yg sama, hobi ni jadi lagi 'da boom' gitu..I wish my abangpun mcm husband kak azah..hehe

azah said...

hehe..memang de boom sudah..sampai rmh pun mcm kena bom..hehe

Mat Gebu said...

salam kak azah...Wow!!! terpikat sesangat saya dgn mangkuk black rose akak tuu..sungguh menggoda kalbu ku!!...Tahniah yeaa!

Ryana said...

Salam kak Azah. Cantiknya mangkuk kangkung jingga dan black ros tu.Banyak tak hubby akak dapat?. Nak pegi Sikutilah nampaknya ni.

kak ina kl said...

salam azah..makin lama makin penuhlah almari kabinet tu..seronok kan bila dpt jumpa barang yang di ingini.

azah said...

Mat..tergoda?..hehe..mat punyer collection lagi byk..hingga akak pun ternoda..maksudnya terjebak dlm collect mengollect ni...bkn yg lain maksud ya

Ryana..jom p Sikuati...zoooooooom, tu aje yg dpt dr Sikuati..dia ckp ada byk tapi dia tak tahan sebab masa pilih tu tersangat la panas

Kak ina..memang seronok..mcm dpt hartan karun pulak..kabinet blm ada, semuanya terlonggok dlm kotak je