Monday, May 4, 2009

Kitchen Deco 2

Hari ni tak pegi sekolah, ada tugas lain kat Sek Men Sains KK, sebagai hakim pertandingan ePPDa peringkat Daerah KK..start lambat, jadi siap pun lambat. 10 buah sekolah ambik bahagian, mcm nak terlentuk kepala lihat presentation mereka..balik letih, nak mark exam paper malas tapi rajin pulak bertenet..hehe..terapi minda ni..so layan je lah brg2 deco kat dapurku...part 2..hari tu dah masukkan sebahagian...

Cantik tak jam ni..nampak ada bunga rose kat jam tu..apa2 yg ada bunga rose aku suker sangat, chef sedang buat kopi tu...

Ini paling aku suka...kitchen Closed..not in the mood..hehe sesuai sekali utk aku yg malas masak ni..blogger2 yg rajin masak mesti geleng2 kepala kat aku ni..Kalau aku pandai folkart..aku buat gini..'kitchen opens on weekends and public holidays only'..sah kena ketuk kepala kat chef Rozie..
Ni koleksi enamelku yg tak seberapa..don't worry..sikit2 lama2 jadi bukit tu..
Buah2an yg tak boleh dimakan...buat tambah habuk je...

Bunga ni lama dah simpan...nak buang sayang..
Antara FM ku yg tak berapa byk..malas nak kumpul, aku selalu terlanggar benda2 ni..habis patah riuh..clumsy me...

Atas peti ais...

Oklah..stop kat sini, nanti nak tunjuk pelita yg baru beli kelmarin, dah spray dah...belum ambik gambar lagi........adios

4 comments:

ain said...

saya pun nak cari gak le 'Kitchen Closed' tu.sesuai ngan saya yg malas memasak.hihi

azah said...

ain pun suka ke..murah je tu..

Anonymous said...

cantiknya kitchen akak..very nice

azah said...

mama tiara..biasa2 je..tq..sudi2lah singgah lagi ya