Tuesday, March 31, 2009

I love lavender too!


Sebab suka bunga lavender juga, bekas ni dibeli...harganya mahal sikit, tak sale pun...sekali sekala slip out of budget, boleh dimaafkan kot..

Dan nak isi dengan bunga lavender ni...kalau letak span kat dalam tak jatuh ke?

Nak tiru macam ni...cantik tak?...ni ambik dr blog sapa tak ingat dah..bolehkan pinjam gambar?

2 comments:

annie said...

zah..bekas tu nampak cam besar je...sure nak kena guna byk bunga tu...

kita pun ada satu pot lavender ni tp isi dlm 4 segi je...

azah said...

Ya, besar sikit..nanti kena beli lagi bunga..hehehe