Wednesday, June 22, 2011

Enamel Kuning

Salam Hari Rabu...
Jom tenguk koleksi enamel kuning akak yg tak berapa banyak...kebanyakan hunting sendiri, so lebih murah...

Ni masih dok dalam kotak..dapat kat Tawau...nak display tak dak tempat, so diam2 dulu ya kat dlm kotak tu..

Sia/mangkuk tingkat/tiffin...apa aja panggilan janji yg lama dan warna kuning...juga dpt dari Tawau..

Teko besar....dapat dari Tawau juga

Terbaru giant kettle pemberian Radia dari Singapura..tkasih banyak2 ya radia...budimu kukenang sepanjang hayat...

Sia/mangkuk tingkat kat belah belakang yg kecil dan teko kuning bulat yg kat depan tu beli on9 dan drp Ryana...so disinilah mereka berhimpun bersama tin2 kat atas lemari dapur..

Itu aja....chowwww..

6 comments:

kak aton said...

salam azah..
dah kolek enamel ..kuning lagi, cantik sangat2 azah.
macam2 hobi..dari pml ke enamel tapi memang berbaloi kolek barang ni kan azah..dah lengkap nanti baru cari kondo..

shima said...

kak, bestnya bila dapat hunting sendiri si kuning ni

FRB said...

SAYA S.U.K.A SANGAT

azah said...

Wsalam kak aton...dah lama juga kolek, tp stick ke warna kuning saja..rasanya lepas ni nak warna merah pulak, tp jarang jumpa dan kalau on9 sangat mahal kan kak aton..rumah dah sempit kat aton...kena tunggu rennovate..entah bila..huhu

azah said...

ya shima...tp mengambil masa yg lama...w/bagaimanapun hunting sendiri jauh lebih murah...berganda2..

azah said...

FRB T.E.R.I.M.A K.A.S.I.H....