Wednesday, June 16, 2010

set pink geometri dan set bunga pink-purple

Mungkin BB celcom yg buat peel..ni aku n3 guna BB anak daraku, laju jer, dia pakai Digi, dan guna laptop dia, barangkali aku punya notebook pun dah mengong...ishhhh..

Tak puas hati dgn gambar yg kelam hari tu, aku n3 kan sekali lagi set pink goemetri...nak kata geometri sepenuhnya taklah jugak kan, nampak gak bunganya...apa2 ajalah, asalkan bahagia..hehehe..kat bawah cawan cop merah..dan agak tak sekata ...saucernya tak ada, jadi sebab ada lebihan saucer set bunga pink menjalar yg dulu tu, aku rembat 3 utk yg ini...

Badannya beralun dan jenis siku yg ada tanduk lagi youuu...dari sejarah yg aku baca, Sandakan yg merupakan bandar pelabuhan pernah digelar 'little Hong Kong', ditubuhkan sekitar abad 18..mungkin itulah sebabnya banyak barang2 dari china yg lain daripada yg ada kat Semenanjung sana masuk sini...

Set pink purple ni, nampak macam kain batik jer kan??..rasanya yg ni taklah lama sangat kot..entah, aku pun tak arif ttg hal2 ni...aku rembat sebab ada platter bunga ni hasil barter dgn jai dulu...lama2 tu jumpa la lagi suku sakatnya...kena bawa2 bersabar, kalau tak mau muntah darah sebab sibuk nak cukupkan set...hehehe..di mataku set ni cantik jugak..uol macamana??

Ok..kalau anak daraku tak bising2 sebab aku guna laptop dia, nnt aku n3 lagi..kalau tak kena tunggu cik celcom pulih ingatan, macam nak koma dah tu...see you ...choww..

No comments: