Friday, June 11, 2010

Akad nikah dan pelita


Tajuk n3 ku akhir2 ni macam skema je...koboi dan pelita, akad nikah dan pelita....hehe...

Gambar2 di atas ialah sekitar majlis akaq nikah anak saudaraku, Fariq dan isterinya pada 28 Mei 2010, majlis persandingan telah dijalankan pada 30 Mei 2010....Kami sekeluarga tak dapat balik, so dapat tenguk gambar pun jadilah..huhu..

Nampak tak pelita yg dihiaskan tu???..cantik jugak kan?? nampaknya pelita sekarang telah mendapat tempat untuk menghiasi majlis2 perkahwinan...bagi pengumpul2 pelita, nanti bolehlah bagi sewa pelita2 tu, berbaloi juga dgn duit yg dikeluarkan utk membeli...hehehe..

Tak ada ke orang nak hias pelamin dgn teko???

Apa pun...Selamat Pengantin Baru buat Farid dan Wani semoga dapat menjalani hidup bersama dengan baik dan berkekalan jodoh selama2nya...

2 comments:

~Yatt~ said...

salam kak azah..
hehehe..dah namanya hantu pelita..nampak ajer..lagi cantik kalau dinyalakan..baru berseri pelita lama tu..saya penah nampak..kat satu restoren di PD..dia masukkan mentol dalam tu & dinyalakan..nampak menarik jugak buat hiasan kan..
sama cantik sama padan pengantin..sama pulak nama dengan my baby..hehe..anakku dah naik pelamin u!!..hehehehe..

azah said...

wasalam yatt..akak pun dok telek2..memang kalau dinyalakan lagi cantik sinaran lampu tu...tapi mungkin merbahaya pula kepada lalu lintas..hehehe...sama nama ke dgn baby yatt..hehehe..