Friday, May 22, 2009

Totebag!

Entry kedua petang ni...aku banyak senang sebab kerja2 sekolah dah tak banyak..kelmarin nazir dah melawat sekolah..comment positive..harap2 ada harapan untuk menang..sapa2 yg kat KK tu dtg lawat sekolah aku..cantik..documentation amat lengkap..nazir minta bawa balik 2,3 perkara/benda sebab dia ckp hanya sekolah ini saja yg buat begini, dia nak buat contoh sebab lain drp sekolah2 yg telah dilawati (ini sekolah terakhir yg dilawati..group mereka lawat 10 dan another group 10)...ini semua hasil master mind pengetua dan usaha guru utk melaksanakanya..tp ada jugaklah yg dia complain, biasalah kan..ooops..keluar tajuk dah...aku nak cakap pasal totebag yg aku order dari cik as..hari ni sampai, betul2 masa sambutan hari guru peringkat sekolah. Aku ada order 5 coin purses, bagi pada rakan2 guru yg rapat dgn aku..mereka semua suka..totebag yg aku beli tu pun cantik, kemas je buatannya..sapa2 nak boleh masuk blog cik as atau sini blog bag dan kain2 cik As..boleh pilih kain mana yg mau digunakan,hanya RM30(atau RM35 ikut jenis kain)termasuk pos di semenanjung dan RM35 (or RM40)ke Sabah..dan setiap pembelian dapat coinpurse free...okay tenguk gambar...


Ini coinpurses yang aku order...ambil gambar dari blog cik as ni..RM1 je satu, murahkan?
Inilah totebag aku..comel tak?

5 comments:

Cik As said...

Cikgu Azah ..
Terima kasih atas komen yang begitu best . By the way saya ada kawan tau ..nama dia kartini Sani .. dia tinggal di MIRI. dulu dia cikgu tapi sekarang pegawai khas kot. kenal dia tak?

ain said...

cantiknya totebag akak.

azah said...

as..akak kat sabah la..bukan sarawak..hehehe

ain..apa lagi orderla cepat2..

huraz said...

Congrats kak. Skol akak siapa tak kenal dgn kerajinan warga skolnya yg melampau. Totebag tu cantik... nak order jugak lah nanti...

azah said...

wan..thanks..memang pun..sampaikan ada guru yg dpt posting ke situ atau guru lama yg dpt pindah sana, surrender awal2 lagi, turun naik jabatan minta sekolah lain..tp akak dah 13 th kat situ, akak rasa akak belajar a lot, drp pergi sekolah yg relax je, mcm otak tak berkembang..tp kdg2 kalau tension terlalu byk kerja, dan2 tu rasa nak pindah..heheh..cepat2 order dulu..sebab tukang jahit tu tak menang tgn sekarang, kalau order skg bln 7 baru dpt..kalu tunggu2 lagi lambat dpt..kalau order jgn lupa mention nama akak ya..hehe ada gift utk akak kalau ramai org oder..mcm tupperware gak hehehe