Thursday, November 27, 2008

Things from the flea market

Ada ke flea market kat Msia ni..rasa2nya tak ada..tp mungkin ada panggilan lain macam second hand shop..tapi tak best sangat, mahal pulak tu..sebenarnya ni brg2 aku beli kat flea market masa di perantauan dulu..selalu kami(malaysian students) berkunjung kat flea market nie..5 tahun kat sana ni je aku dpt beli..memang murah sangat2..aku rasa semua tu less than US$3.00. Ada lagi frame gambar tp rasanya biasa2 je..yg brg2 ni memang tak boleh dpt kat sini kan...I really love these things.

Ni paling aku suka..gambar pemandangan di Paris yg dilukis pada tiles..satu pasang aku beli

Gambar ni nampak country je kan..oh baru ingat..ni dpt kat garage sale for US$1.00...mcm teringat2 mak cik yg jual ni..dah tua dah masa tu..

Ni pula gambar kapal Santa Maria..ada history disebaliknya..check tenet to find out...habis dah barang2 used yg aku beli....brg2 lain beli yg brand new..nanti upload kemudian..daaa...

No comments: