Monday, November 10, 2008

Rice cooker and flower



Apa kena mengena rice cooker dgn bunga ni..macam ayam dengan itik bezanya..hehe..malam Ahad lepas sekolah adakan majlis annual dinner kat Pan Pacific Hotel Sutera Harbour..sebagai bendahari kelab guru..aku bagaikan gaban bertungkus lumus cari ongkos untuk majlis ni dan shopping sakan...caya tak kami dpt sponsor RM11,200.00 ringgit dan macam2 sumbangan barangan utk lucky draw..bayaran dinner dalam 8,000, so balace belilah brg2 utk tambah lucky draw..antara yg aku beli guna duit ribu2 tu, TV, microwave oven, vaccum cleaner, rice cooker,iron hair dryer, toaster, eletric jug kettle, dan lagi dan lagi...tambah lagi kami masih ada duit kelab dari bayaran yuran...memang aku bagi habis..sebab tahun depan sapa jadi AJK pandai2 le cari duit pulak..hehehe..seronoknya aku p shopping, main tunjuk2 je...haa..di sinilah dtgnya tuah aku..rice cooker tu aku dpt masa lucky draw..ok lah kan..dan bunga tu? chewah..macam berdrama pulak...selesai majlis tinggal beberapa AJK je..aku pun skodeng budak hotel tu..dik boleh ambik bunga tu.dgn sukacitanya dia jawab..ambiklah..sekarang bunga yang indah itu berada dalam rumahku yg tak indah ini...gambar2 masa majlis nanti upload kemudian..tak tau ok ke tak ..coz aku letih betul masa tu,mood pun mcm tiada je...hehe...penat shopping...

No comments: